Субота, Вересень 18, 2021
Головна > Інформація про інститут та коледж

Інформація про інститут та коледж

Питання щодо створення вищого навчального закладу в м. Хусті на Закарпатті розглядалося ще в період існування державної автономії Карпатської України в кінці 1938 року. Незважаючи на несприятливі умови, політичний лідер Августин Волошин розробив проекти документів, зокрема Закону «Про заснування Українського Державного Університету в Хусті». Були накреслені заходи щодо організації шкіл та гімназій із українською мовою навчання. Однак, ліквідація Карпатської України не дала змоги реалізувати соціально-економічні та освітньо-культурні плани керівників уряду в Закарпатті.

Після входження нашого краю до складу України відкривається низка нових навчальних закладів. В Ужгороді засновується державний університет. Згодом, уже за державної незалежності України, заклади вищої школи відкриваються в Мукачеві. І нарешті, в 2000 році в Хусті було відкрито філію недержавного вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». Відповідно до статуту цього вишу, Хустська філія була створена за наказом президента Університету П.М. Таланчука від 20 квітня 2000 року. Очолив філію кандидат технічних наук, доцент Василь Михайлович Козак, уродженець с. Кошелево Хустського району, який із ентузіазмом приступив до роботи. Значних труднощів, особливо організаційно-матеріальних, передусім вистачало на початку створення філії.

Сьогодні Карпатський інститут підприємництва – потужний навчальний заклад Закарпаття. Тут готують висококваліфікованих фахівців для народного господарства краю. Інститут очолила молода, енергійна та компетентний спеціаліст – кандидат соціологічних наук Чопей Вікторія Степанівна. Вона активно працює над подальшим благоустроєм навчального закладу, зміцненням матеріальної бази інституту, відкриттям нових спеціальностей.

Зараз Карпатський інститут підприємництва Університету «Україна» готує фахівців за такими спеціальностями денної та заочної форми навчання: менеджмент; фінанси, банківська справа та страхування, облік і оподаткування; соціальна робота.

Згідно з ліцензією у Карпатському інституті підприємництва проводиться підготовка студентів за 4-ма спеціальностями: 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 073 Менеджмент, 231 Соціальна робота.

Підготовка фахівців здійснюється за освітнім ступенем «бакалавр».

При Карпатському інституті підприємництва діє Карпатський фаховий коледж, який очолює кандидат юридичних наук Роман Вікторія Петрівна . Коледж здійснює підготовку фахівців на рівні фахового молодшого бакалавра за спеціальністю 081 Право.

Сьогодні в нашому інституті сформовано потужний професорсько-викладацький колектив. Читають лекції, проводять семінарські і практичні заняття доктори наук, професори, доценти, старші викладачі. В інституті досить солідна бібліотека, одна з кращих у місті, читальний зал, комп’ютерні класи, що дає змогу якісно здійснювати навчально-виховний процес.

Традиційними стали в інституті міжнародні, всеукраїнські та вузівські науково-практичні конференції і семінари.

На професійному рівні у виші налагоджене спортивне життя. Зокрема працюють спортивні секції з футболу, волейболу, баскетболу, легкої атлетики, аеробіки, фітнесу, атлетизму, айкідо, настільного тенісу, жіночого футболу тощо.

В навчальному закладі активно діють студентське самоврядування, а також студентське наукове товариство. Студентське самоврядування – це молодь, яка прагне вирішувати свої проблемні питання самостійно, але за підтримки адміністрації. Набули популярності різні тематичні, розважальні, інтелектуальні заходи. Студенти за підтримки адміністрації організовують екскурсії до м. Ужгорода, на гори Говерлу та Менчул, до Синевирського озера, у санаторій «Шаян», на водоспад Шипот тощо.

В інституті та коледжі створені всі належні умови для навчання людей із особливими потребами. Карпатський інститут підприємництва та Карпатський фаховий коледж – це навчальні заклади інтегрованого типу, відкриті для навчання молоді різного рівня підготовки, диференційованих соціальних можливостей і різного стану здоров’я.